Verkkokaupan Tilaus ja toimitus
TILAAMINEN JA TUOTTEET
Verkkokaupasta tilaaminen on helppoa ja turvallista.
Suurin osa valikoimastamme valmistetaan oman laatutarkkailumme alla sopimustehtaissamme ja tuotteet toimitetaan suoraan varastoltamme.
TOIMITUSRAJOITE
Parantaaksemme tuotteidemme saatavuutta rajoitamme tilauskohtaista tuotemäärää siten, että yhdelle tilaukselle voit tilata kolme (3) mekkotuotetta. Rajoitus koskee vain mekkotuotteita, ei esimerkiksi alushameita tai muita asusteita.
Tilausten määrää ei ole rajoitettu.
Palautuskulu on tilauskohtainen.
TOIMITUSAIKA
A) JOS TUOTE ON VARASTOSSA: Toimitusaika on noin 2-6 arkipäivää. Toimitusaika riippuu kuljetusyhtiöstä ja toimitusosoitteesta sen jälkeen, kun tuote on noudettu varastoltamme kuljetusyhtiön toimesta. Sesonkiaikana toimitusaika voi olla muutaman päivän pidempi suurien tilausmäärien vuoksi, kiitos ymmärryksestä!
B) JOS TUOTE ON ENNAKKOTILATTAVISSA: Ennakkotilaustuotteiden toimitusaika on noin 4-5 viikkoa tilauksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että kaikki tilauksesi tuotteet lähetetään samanaikaisesti ennakkotilauksen arvioidun toimitusviikon perusteella, joka voi vaihdella 4-5 viikkoa. Mikäli haluat vastaanottaa muut tuotteet nopeammin, suosittelemme tekemään erillisen tilauksen ennakkotilaustuotteellesi.
Varaamme oikeuden loppuunmyyntiin, inhimillisiin saldovirheisiin sekä hintavirheisiin.
Vaiho and Return
CAN I EXCHANGE THE PRODUCT?
If you want to change the product you ordered to, for example, a different color, size or completely different model, return the product you previously ordered within the return period (14 days) and place a new order in our online store.
Exchange is free one (1) time.
Online store returns and exchanges must be made through Posti, and therefore exchanges or returns to Zazabella stores are unfortunately not possible.
HOW CAN I RETURN MY ORDER?
We comply with the terms of chapter 6 of the Consumer Protection Act on distance sales (June 13, 2014). There is a 14-day right of return for unused products, excluding custom-made products and intimate products, such as silicone bras. (earrings, underwear, etc.).
The return is free when the total amount of the order after the return is more than 200 euros. Otherwise, we will deduct a return fee of €9.90 from the amount to be returned (April 10, 2022). The return cost is per order.
For uncollected packages, we charge a double return fee of €19.80/order.
THIS IS HOW YOU RETURN
The delivery always comes with a RETURN FORM, which makes it easy to return.
Be careful what you return!
If you want to return the product as a complaint, please put a mention of the special situation on the return form so that it does not go unnoticed.
1. Make sure your product can be returned.
2. Pack the product carefully in the original packaging or similar. We are not responsible for poorly packaged returns.
3. Fill out the return form that came with the delivery and attach it to the return. By asking Posti for a receipt for a customer return, so that we can clarify the matter in cases of loss.
Please note that the return must be made in accordance with the given instructions and, for example, an exchange or return to the Zazabella store is unfortunately not possible.
REFUND
We process your return quickly and refund the transaction automatically via the Klarna Checkout payment service.
Debit card, credit cards, online payment : the amount is returned to the card/account.
Invoice or partial payment: the amount will be credited on your invoice. You will receive a new invoice and due date from Klarna.
We recommend allocating about 10 business days for mail and money transfer.
HUOLENPITOVELVOLLISUUS
Tuotteeseen on oikeus tutustua rauhassa kotona ja asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta. Tuotetta ei saa ottaa käyttöön siihen tutustuessaan. Palautettavan tuotteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Palauta tuotteet ensisijaisesti niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen tuotteen hinnan takaisinmaksua.
Tekstiileissä veloitetaan 100% arvonalennus, mikäli tuotteesta on poistettu hintalappu, tuote on tahraantunut, rikkoontunut tai jos tuote on pesty ennen palautusta. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta, toimituskulut sekä palautuskulut.
Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygieniatuotetta ei voi palauttaa (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §).
Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi puvun yhteydessä ostetuilla silikoniliiveillä, joilla ei ole palautusoikeutta.
Käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä.
Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta.
REKLAMAATIOT
Vastaamme myymiemme tuotteiden laadusta ja mahdollisista virheistä.
Jokainen reklamaatio käsitellään yksilöllisesti, joten otathan sähköpostilla yhteyttä asiakaspalveluumme heti virheen huomattuasi.
Näin voimme sopia palautuksesta, vaihdosta tai hyvityksestä.
Liitä sähköpostiin nimesi, tilausnumerosi, kuva tuotevirheestä sekä vapaamuotoinen selostus tuotevirheestä.
Ilmoita tuotevirheestä aina ennen tuotteen korjaamista, korjauttamista tai palautusta.
Pidätämme oikeuden korjata tuote ensisijaisesti itse tai valita virheen korjaava taho.
Hyvitys/alennus-tapauksessa edellytämme kuvallista todisteaineistoa virheen laadusta.
Asiakaspalvelu: verkkokauppa@zazabella.fi
Verkkokaupan Maksut ja Muut
MAKSUTAVAT
Verkkokaupassamme on käytössä turvallinen Klarna Checkout -maksujärjestelmä. Voit maksaa luotto- ja pankkikortilla, verkkomaksulla, tai Klarna AB:n laskulla tai erämaksulla. Lue lisää Maksutavoista.
ASIAKASREKISTERI JA TIETOTURVA
Asioimalla verkkokaupassamme liityt asiakasrekisteriimme josta voit erota koska tahansa. Verkkokauppamme on suojattu ja asiakastietosi ovat turvassa järjestelmässämme. Lisätietoa löydät tietosuojaselosteeta.
ASIAKASPALVELU
Verkkokaupan asiakaspalvelu toimii sähköpostitse arkisin. Viikonloppuina tai pyhäpäivinä esitettyihin kysymyksiin palaamme mahdollisimman pian seuraavina arkipäivinä.
Sähköposti: verkkokauppa@zazabella.fi.
Huomiothan, verkkokauppaan saa yhteyden vain sähköpostitse. Kivijalkamyymälöiden henkilökunta ei pysty vastaamaan verkkokauppaan liittyviin tiedusteluihin.
VERKKOKAUPAN MAKSUTAVAT
Kotimaisena verkkokauppana olemme luotettava toimittaja ja käytämme vain 100% turvallisia maksutapoja. Käytössämme on turvallinen Klarna Checkout, jonka kautta voit tehtä ostoksia niin pankki- ja luottokortilla kuin laskulle tai voit maksaa tilaustasi itsellesi sopivissa erissä.
Pankki- ja luottokortit
Pankki- tai luottokorttimaksu suoritetaan tilauksen vahvistuksen yhteydessä Klarna Checkoutin kautta. Jos tallennat tietosi, on ostoksien tekeminen seuraavalla kerralla vielä sujuvampaa. Valitessasi kassalla Korttimaksun Sinut ohjataan uudelle sivulle, josta löytyy lomake korttitiedoille. Kortilla maksamista varten tarvitset korttinumeron ja CVV-turvakoodisi. Paketti lähetetään asiakkaalle 2-5 arkipäivän kuluessa siitä, kun maksu on suoritettu. Poikkeustapauksena ovat erityiset tilaustuotteet, joiden kohdalla noudatetaan tuotesivulla ilmoitettua arvioitua toimitusaikaa.
Verkkomaksu
Voit valita kassalla myös Verkkomaksun, mikäli tahdot maksaa tilauksesi oman verkkopankkisi kautta. Zazabella.fi verkkokaupassa voit maksaa seuraavien pankkien kautta, omilla verkkopankkitunnuksillasi: Danske Bank, Nordea, Aktia, Osuuspankki, Säästöpankki ja S-pankki. Paketti lähetetään asiakkaalle 2-5 arkipäivän kuluessa siitä, kun maksu on suoritettu. Poikkeustapauksena ovat erityiset tilaustuotteet, joiden kohdalla noudatetaan tuotesivulla ilmoitettua arvioitua toimitusaikaa.
Valitse maksutavaksi Klarna Lasku niin maksat kätevästi vasta, kun olet vastaanottanut tilauksesi! Klarna Laskulla on 14 päivää maksuaikaa. Lasku aktivoituu, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti lähetetään Sinulle. Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna AB tekee automaattisen sisäisen tarkistuksen henkilötunnuksesi perusteella. Henkilötunnusta verrataan myös osoitteeseen, jossa olet kirjoilla oikean henkilöllisyyden takaamiseksi. Tämän vuoksi jos haluat toimituksen eri osoitteeseen kuin missä olet kirjoilla, täytyy sinun ilmoittaa toinen toimitusosoite. Kassalta löytyy lisäkenttä tätä varten.
Valitsemalla maksutavaksi erämaksun voit jakaa maksusi jopa 36 kuukaudelle! Erämaksulla maksat alkaen 9,00€/kk, ja voit milloin tahansa maksaa koko jäljellä olevan summan. Yhteistyökumppanimme Klarna AB hoitaa tilisi. Tilauksesi yhteydessä saat tilauserittelyn, mutta varsinaisen laskun saat myöhemmin Klarna AB:n toimesta.
Kun valitset maksutavaksi Klarna Tilin, Klarna AB tekee automaattisen sisäisen tarkistuksen henkilötunnuksesi perusteella. Henkilötunnusta verrataan myös osoitteeseen, jossa olet kirjoilla oikean henkilöllisyyden takaamiseksi. Tämän vuoksi jos haluat toimituksen eri osoitteeseen kuin missä olet kirjoilla, täytyy sinun ilmoittaa toinen toimitusosoite. Kassalta löytyy lisäkenttä tätä varten.
Ensimmäistä kertaa Klarna Tilin avulla tilattuasi saat Klarna AB:lta tilisopimuksen. Kun olet lähettänyt takaisin allekirjoitetun tilisopimuksen, lähettää Klarna AB sinulle laskun seuraavassa kuussa. Tarkempaa tietoa Klarnan Erämaksusta löydät täältä. Tarkemmat erämaksun ehdot löydät kassalla valitessasi maksutavaksi Joustavan erämaksun.
Kysyttävää tai epäselvyyksiä laskutuksessa?
Voit soittaa Klarna AB:lle puh. 09 – 425 997 71 arkipäivisin kello 09.00-17.00. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse info@klarna.fi
TRACK PACKAGE Terms
RENTAL OF TRACK PACKAGE
THE TRACK PACKAGE INCLUDES:
Our tailcoat package includes a tailcoat, tailcoat pants, tailcoat shirt, shirt buttons, cufflinks, white tailcoat vest, white bow tie, white handkerchief and suit bag.
The price of the tailcoat package also includes laundry costs, as well as Posti's delivery and return costs.
DELIVERY OF THE TRACK PACKAGE
We will deliver the tailcoat package closer to your anniversary.
We reserve time so that we can change the products to a different size if the customer's size has changed or there has been an error in the measurement.
TRACK PACKAGE ORDER IS BINDING
In case of cancellation of the contract, we charge 50% of the price of the rental package.
EXCHANGE OF TRACK PACKAGE
If the ordered size is not suitable, we recommend that you quickly contact our customer service by email ( verkkokauppa@zazabella.fi ).
The exchange is not included in the price of the tailcoat package and we charge an additional postage fee of €9.90 for the exchange.
RETURN OF TRACK PACKAGE
The package comes with a pre-paid return address label.
Delivery and return are included in the price of the tailcoat package.
The return must be in the mail within seven days of your holiday. We charge €20/day for each late day.
ADDITIONAL INFORMATION ON THE TRACK PACKAGE
- Laundry costs are included in the rental price.
- Repair sewing is not included in the price of the rental suit. We do not repair the rental suit delivered by mail, and we do not allow the customer to repair/repair the suit himself.
- Use the rented lake shoes only indoors.
- We do not offer white gloves for rent, only the purchase option.
- The tailcoat package must be returned by the post office seven days after the holiday. We charge an additional fee of €20/day for late orders.
FRAKKIPAKETIN LISÄTIEDOT
- Verkkokaupan kautta tilatulle vuokrapuvulle emme tee korjausta, emmekä salli että asiakas itse korjaa/korjauttaa pukua.
- Myymälän kautta tilatun frakin voi jättää korjattavaksi vain Zazabellan omalle ompelijalle samaan myymälään kuin mistä vuokraus on tehty. Emme salli että asiakas itse korjaa pukua.
- Käytä vuokrattavia lakerikenkiä vain sisätiloissa.
- Huomioithan, että vuokrasetit ovat aiemmin olleet vuokralla ja niissä voi tästä syystä ilmetä pieniä virheitä. Frakit ja kaikki vuokrattavat osat ovat aina pesty asianmukaisesti ennen niiden uudelleen vuokrausta.
myymälät
VAIHTO JA PALAUTUS
Liikkeistämme ostetuilla mekoilla, asusteilla tai muilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Normaalihintaisilla tuotteilla on seitsemän (7) päivän vaihto-oikeus puvun luovutushetkestä samanhintaiseen tai kalliimpaan tuotteeseen.
KORJAUSOMPELU
Pukuihin tehtävät korjaukset eivät sisälly puvun hintaan, vaan veloitamme ne erikseen korjaushinnaston mukaisesti. Korjausompelu on mahdollista kaikissa Zazabellan myymälöissä.
FRAKKIVUOKRAUS
Frakkivuokraus on mahdollista kaikissa Zazabellan myymälöissä sekä verkkokaupassa.
Katso tarkemmat frakkipaketin ehdot ylempää.
ASIAKASPALVELU
Liikkeiden asiakaspalvelusta vastaa jokaisen liikkeen henkilökunta. Voitte ottaa yhteyttä suoraan haluamaanne myymälään soittamalla tai sähköpostilla. Lähimmän liikkeen yhteystiedot löydätte myymälät sivultamme.
MYYMÄLÖIDEN MAKSUTAVAT
- käteinen
- suomalaiset pankkikortit
- luottokortit: Visa, Visa Electron, Mastercard
- osamaksu (tuotteet luovutetaan, kun koko maksu on suoritettu)
- Resurs Bank
- (HUOM. Klarna Lasku ja Klarna Tili ovat ainoastaan verkkokaupan maksutapoja. )